Monday, January 23, 2012

Zaman Tudung Tin

ASSALAMUALAIKUM
aku rindu zaman kecik-kecik dulu. waktu sekolah rendah. macam-macam boleh buat. takdak masalah macam sekarang nie. macam macam kena pikir bila umur da makin meningkat. teringat  pulak :


zaman main gasing.


zaman main roundes.


zaman main kad tepuk.


zaman main bola cabak.


zaman main tudung tin.


zaman main toi. orang panggil galah panjang.


zaman pergi market kat mummy pastu kena hambat dengan anjing gila.


zaman curi-curi pegi cc takot kantoi dengan parents.


zaman main bola plastik pakai palang gol buat sendiri.


zaman kantoi pegi cc. padahal cakap kat mummy nak pegi Qiamulail kat masjid.


zaman main sorok-sorok masa lepas semayang tarawikh. sembunyi bawah van jenazah. hoho~

aku yang baju pink ! :D



tapi itu semua dulu.
mustahil kalau dapat kembali ke masa tu kan.
skang nie da berubah.


zaman study.


zaman belajar berkawan dan menghargai kawan.


zaman assignment.


zaman test, quiz.


zaman menjaga hati orang dan juga hati sendiri.


zaman untuk berfikir secara lebih matang.


zaman dosa pahala tanggung sendiri.


zaman cari duit.


dan zaman facebook !


Upset Smiley
seriously I miss that moment.




*tudung tin. ingat lagi tak macam mana nak main ? :)

4 comments:

  1. batu seremban hang main dak? yang pakai pundi kacang tu.. seronok gila! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. main kejap je. tapi asyik kalah ! pastu stop ah. :D

      Delete