Tuesday, October 11, 2011

Bosannya cuti.

bila dah cuti, merungut pulak cakap bosan.
time takdak cuti, berebut-rebut ponteng kelas.
apa nak jadi ngan aku nie. adoi.
cadang nak cari keja time cuti nie. tapi macam takdak orang
ja nak amek keja kalau cuti sem setakat sebulan ja.
*yang betolnya, aku malas =.='
kalau nak wat lesen keta plak, lagi la tak sempat dalam sebulan.
so dok umah jela. hehehe.

akibat dari kebosanan itu, aku online 24/7.
da takde benda nak wat.
tengah2 online tu, terjumpa binatang nie,

Cleverbot ? apa tu ? pandai sangat ke binatang nie ?
Yup ! pandai sangat. pandai menjawab.
tension aku melayan binatang nie bersembang.


hehehehe. yang bestnya. pandai jawab salam Cleverbot nie. 
panjang lagi aku mencarut merepek meraban ngan bot nie. 
at least bleh hilangkan bosan aku sudah. hoho !
chow~

0 budak botak:

Post a Comment