Wednesday, October 19, 2011

Roadblock lagi.

Meluncur laju sebijik skuter ego S di atas jalan.
tiba-tiba skuter itu menjadi perlahan. sedikit demi sedikit.
haish. Roadblock lagi ?

tadi masa aku kluaq rumah da kena roadblock.
nie jumpa 1 lagi ?
terbaek la tak sampai 15 minit,
dua roadbloack ak jumpa.
dua2 kena tahan.

Pak Anjang : Lesen, IC, roadtax.
Aku : sat ( sambil dok rongkah beg duit ). nah ! (bagi lesen, pastu IC )
Pak Anjang : kertas apa plak nieh ?
Aku : IC la. IC sementara (dalam hati ---> !@#$%^&*!@#$%^&* )
Pak Anjang : nak pi mana nie ?
Aku : beli burger.
Pak Anjang : ouh. ok2.
Aku : =.='

Oh Pak Anjang. 

muka skema macam aku nie pown hg nak tahan.

Penang nie da macam men game GTA da. 
roadblock merata-rata waktu malam.
time balik dari kedai burger tu,
nampak orang dok gaduh.
tibai helmet.
aish. balek tidoq la woi.
da pukui 2 pagi dok gaduh pa lagi.

sebab tu la kowt banyak roadblock.

4 comments: